Zeci de români, blocați pe aeroportul Fiumicino din Roma. Au fost îmbarcați și debarcați de mai multe ori

Zeci de români au trecut printr-o situație revoltătoare pe aeroportul Fiumicino din Roma, unde zborul lor spre Iași, programat în jurul orei 14:00, a fost întârziat ore întregi. În tot acest timp, pasagerii au fost urcați și coborâți din avion în mod repetat, fără să li se dea vreo explicație clară din partea companiei aeriene.
Haos pentru zeci de români pe aeroportul din Roma. Aceștia au fost îmbarcați și debarcați de trei ori în doar câteva ore.
Potrivit observatornews.ro, românii care trebuiau să ajungă la Iași au fost îmbarcați și debarcați de trei ori într-un interval de șase ore. În tot acest timp, nimeni nu le-a spus oficial ce se întâmplă. În loc de informații, au primit tăcere.
„Am fost ținuți în avion, apoi în autocar pe pistă. Nici apă, nici mâncare. Nimic”, au relatat unii dintre pasageri, care au trimis imagini presei pentru a demonstra situația.
Pasagerii povestesc că echipele tehnice lucrau la o presupusă defecțiune a aeronavei, dar nici compania, nici personalul din aeroport nu au oferit nicio explicație oficială. Martorii spun că au stat și câte o oră în autocar, în condiții greu de suportat, fără aer condiționat, fără apă și fără vreo asistență minimă.
„Nu ne-a spus nimeni nimic, am stat în autocar, în căldură, abandonați. Unii oameni aveau copii mici sau probleme de sănătate, dar nu le-a păsat”, a declarat un alt pasager care se afla în acel moment pe aeroport.
În timp ce aeronava era verificată, călătorii au fost mutați de pe o platformă pe alta, ba în avion, ba înapoi pe pistă, fără ca cineva să le ofere măcar un pahar cu apă sau un sandwich.
„Am stat în autocar mai bine de o oră, fără aer condiționat. Era cald, nu aveai aer, iar copiii plângeau. Niciun reprezentant nu a venit să ne spună ceva”, au spus pasagerii exasperați.
Oamenii au mai relatat că singurele informații despre presupusa defecțiune tehnică le-au primit „pe surse”, de la alți călători sau membri ai echipajului care discutau între ei. În schimb, compania aeriană nu a oferit niciun anunț oficial, nu a prezentat scuze și nici nu a explicat motivul real pentru care zborul a fost întârziat.
„Nu ne-au dat niciun anunț, nici măcar o sticlă de apă. Ne-au tot îmbarcat și debarcat fără să știm dacă mai plecăm sau nu”, a declarat un alt pasager care a fost martor la toată scena haotică.
După aproximativ cinci ore de așteptare, în jurul orei 19:00, pasagerii au fost chemați din nou la îmbarcare. De data aceasta, zborul spre Iași a fost în sfârșit operat, însă majoritatea celor aflați la bord erau vizibil obosiți și profund nemulțumiți de modul în care au fost tratați.
„E inadmisibil să fim tratați așa, ca niște pachete. Nimeni nu și-a cerut scuze, nimeni nu a venit să ne explice ceva”, a spus, cu frustrare, unul dintre călători după aterizarea la Iași.
Deși au ajuns în cele din urmă la destinație, românii care au trecut prin această experiență pe aeroportul Fiumicino rămân cu un gust amar, marcând o zi de călătorie transformată într-un coșmar de neuitat.
Conținutul publicat pe externe.dinpopor.ro poate fi preluat doar în limita a 500 de caractere, cu menționarea sursei și link activ. Orice utilizare neautorizată reprezintă o încălcare a Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și va fi sancționată conform legislației în vigoare. 🚨